zaterdag 22 maart 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: de kerstcadeaus: ikzelf en de schoonfamilie



Voor mijn schoonmoeder maakte ik een bonbondoosje, vergelijkbaar met die van middelste, alleen dan van zwart vilt, en met hulstblaadjes als versiering (want wat is er kerstmissiger dan hulstblaadjes?)


Voor de neefjes was er een vilten doos vol met zelfgebakken chocolade caramel koekjes (lekker!!!). Ik vond dat doosje zo leuk dat ik er ook een maakte voor onszelf. Die is wel op de foto beland, de oorspronkelijke niet.


Voor schoonzus had ik ook drie hangertjes in de vorm van zuurstokjes en voor zwager een fles wijn (een echte) met een vilten etiket, maar beide zijn niet op de foto gekomen, dus die beelden moet je er zelf even bij denken.


Wat ik bijzonder leuk vond om te maken, omdat het weer heel anders was dan wat ik normaal maak, waren de fotolijstjes. Een gratis patroon (zie hier linkje pippilotta
Ik maakte hem in stijlvol wit met blauw en grijs voor mijn schoonmoeder, en in warm rood met roze voor onszelf. De versies voor mijn vader  (die vandaag jarig is! Gefeliciteerd papa!!)en mijn moeder volgen in het volgende blogbericht.


Die van ons.





Die van schoonmoeders

Hier de kaarshanger die ik ook nog voor haar maakte, nu hangend aan een (mensvriendelijke) raygun die mijn man maakte. Raygun? Huh? Ja, een junk art ultra sonic negativity neutraliser raygun!


En het vilten bonbondoosje met hulstblaadje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten