woensdag 26 maart 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: Anemoon meisje en Mien



Na alle kerstcadeaus had ik zin om eindelijk de twee pakketjes te gaan maken die al maanden in mijn nog doen mand lagen. Die kerstcadeaus hadden voorrang, en eigenlijk zou ik nu aan de gang moeten gaan met de lentezaken voor op de tak,maar ik vond dat het wel eens tijd was voor iets dat geen nut of zin had. Iets alleen maar voor de leuk. Voor het plezier van het maken. Geen idee waar ze zouden moeten komen te staan, maar binnen twee dagen waren ze er: anemoon meisje en Mien. (heb ik niet verzonnen, zo heet ze in het ontwerp) Anemoonmeisje belandde met haar anemoon in een mooie glazen stolp die ik met sinterklaas had gekregen en Mien vond haar plekje op mijn natuuraltaartje.

Anemoonmeisje is eigenlijk meer een gedistingeerd anemoon omaatje, vanwege haar witgrijze haar. Helaas valt dit een beetje weg op de foto, door de witte achtergrond. Ze heeft het wel naar haar zin in haar stolp, volgens mij.

Mien met haar cape en mooie bloem op mijn natuur altaartje. ( Links achter zie je mijn eigen moedergodinnenfiguur gemaakt,  een jaar of vijf geleden, van wol. )

En Mien in close up. Wat past ze mooi op dit altaartje, he?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten