woensdag 19 maart 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: de kerstcadeaus: de man



Nu is mijn man absoluut geen macho, hij is wel een echte man. En wat voor vilten leuks kun je nu maken voor een kerel? Nou, bijvoorbeeld dit liefdeshartje. In het midden staan onze namen (behoorlijk beroerd, maar een kniesoor die daar op let. Het gaat hier om Romantiek, mensen!)geborduurd, en de figuurtjes zijn naar ons gemodelleerd. Vandaar dat het meisje oranje haar heeft, en het kereltje (jawel!) een sikje. Womantisch, toch?

Bijschrift toevoegen

Dit ben ik dus

Voor degene die mijn man niet kennen: hij heeft donker haar en blauwe ogen. En een sikje dus.


Daarnaast een enigszins raar voorwerp. In 2012 had de goedheiligman (fluisterend: ik!!) hem een Japans vrouwtje als koelkastmagneet gegeven (de man houdt net als de middelste van Japan en Japanse dingen. Ze zijn ook samen fan van Hello Kitty) Dit figuurtje was van een soort klei, zodat haar hoofd afbrak, de eerste keer dat ze van de koelkast donderde (gebeurt hier vrij vaak) Dus ik heb een vergelijkbaar hoofd proberen te maken, met kraaltjesversiering, en deze met textiellijm op het kapotte lijfje geplakt. Resultaat: een cadeau waarvan je zegt: it’s the thought that counts… Desondanks heeft het wel wat. Toch?

1 opmerking: