zaterdag 13 september 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: eigen ontwerpen: de bijpassende haarspeld.

Soms ben ik zelf wel eens verbaasd over mijn arbeidsethos. Nog geen jaar bezig met mijn viltknutselrijtjes en in dat minder dan een jaar heb ik inmiddels al honderden dingen gemaakt. Zoveel dat ik de tel kwijt ben. En niet alleen de tel, maar soms ook de spullen zelf. Vertelde ik hier trots over mijn teruggevonden broche (die ik sinds die tijd bijna dagelijks draag), was ik straalvergeten dat ik er ook nog een bijoassende haarspeld bij gemaakt had. Die ontdekte ik pas deze week. Dit is 'm:

 
Lijkt het alsof ik een onderkin heb? Wel nee, joh, die is gefotoshopt! Enne... Het gaat dus om de haarspeld, mensen. Er wel een beetje bijblijven, he?
Het haar eronder hoort zo slordig. Heb ik zelf bedacht.
Nu maar hopen dat ik alle vergeten juweeltjes inmiddels heb ontdekt en onder het stof weg gehaald...

(oh en aanstaande maandag is de eerste maandag dat ik een blogberichtje oversla. Woensdag ben ik er weer. Met nieuwe ontwerpen!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten