woensdag 3 september 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: Eigen ontwerpen: Blauw/mosterdgele broche


En opnieuw ontdekte ik in mijn opruimdrift een broche. Deze had ik ooit voor mezelf gemaakt, maar ik draag helemaal geen mosterdgeel meer en dus bleef de broche in de kast (preciezer gezegd: het blikje) liggen. Nu besloten deze dan maar in de doos met spullen voor de verkoop te doen. Wie weet is er iemand die deze broche niet laat verstoffen? Want al draag ik hem zelf niet, ik vind hem te mooi om helemaal niet te dragen.

Mooie broche op een vies jurkje (model is middelste, na spelen in de zandbak...)



En nogmaals in close up. Ik wilde kijken of ik 'm voor 4,95 kan verkopen.

Voor wie nou ook zo benieuwd is naar mijn nieuwe idee, en de speciale nieuwspagina op dit blog al had ontdekt weet dat er komende zaterdag iets spannends staat te gebeuren. Wat, dat blijf ik geheim houden. Maar vergeet vooral niet om aanstaande zaterdag mijn blog te checken!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten