zaterdag 20 september 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: eigen ontwerpen: tassenhanger III


Na de tweede pauze ging ik past echt los. Tassenhangers rule! De combinatie van kleurjes bij elkaar uitzoeken, leuke kant en lintjes bij de hartjes combineren en dan kraaltjes zoeken die het nog mooier maken. Natuurlijk kringlopen bezoeken voor sloopkettingen voor de kralen en hangertjes, en als alles af is nog knopen of hangertjes zoeken, of weer eens een vilt bloemetje maken om het geheel echt af te maken en dan naar het eindresultaat kijken: een hanger om een favoriete tas te versieren. Uitbundig en vrolijk, of iets ingetogener en stijlvol. Het zal aan mij liggen maar ik vind het leuker, leuker, leukst!

Omdat ik me niet in kon houden (pauze of niet, de drang hield aan) zocht ik lintjes, kant, knoopjes en kraaltjes en knipte ik hartjes voor zo'n 5 hangers tegelijk en zette er in 1 middag drie in mekaar. Deze drie.

Nummero uno, eentje in bruin en roomwit met een paar mosterdgele accenten: 

In z'n geheel, hangend aan een tas.

En een klein close upje.

 Nummero due: Eentje in roomwit, lichtblauw en grijs, met camee:

in z'n geheel.
Close up van de bovenkant.
Close up van de onderkant

En zo ziet de achterkant erui. Een van mijn favorieten.
 En nummero tres, in blauw en blauwgroene tinten. Met veer en knoopjes:

En weer eentje in mooie koele kleuren.


de voorkant in close up.
en de achterkant, met schelpje.

Zijn jullie het met me eens, dat een tassenhanger elke tas een sieraad maakt? Of vind je het wat overbodig opgefluf?

Hoe het ook zij: er volgen nog meer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten