maandag 29 september 2014

drie Wekelijkse Wepsjop Wetenswaardighedens: de eerste aanbiedingen.

Toen mijn wepsjop op 3 september de lucht in ging kondigde ik het al aan. Voortaan schrijf ik niet meer elke maandag, maar een keer in de drie weken, en dan focus ik me op de wepsjop.

Afgelopen weken kon je al lezen over alle tassenhangers die ik maakte. Deze heb ik inmiddels toegevoegd aan de wepsjop. Om de tassenhangers nog iets aantrekkelijker te maken krijg je tot en met 19 oktober aanstaande bij aankoop van een of meer tassenhangers gratis een gelukspoppetje of boeddha amuletje (van klei, afkomstig uit Thailand, gezegend door een boeddhistische monnik) naar keuze cadeau. Dus: wie kun jij blij maken met zo'n vrolijke tassenhanger?

Alle tassenhangers kosten 4,95. Geen geld voor een origineel en handgemaakt cadeau!
≈.




en voor 50 cent extra pak ik de hanger exra feestelijk in.

zo kan jouw pakketje er uit zien.

wie wil nou niet zoiets uitpakken?

en ontdekken wat voor leuks erin verborgen zit?

Daarnaast doe ik tot en met 19 oktober, dus de komende drie weken alle decohangers in de aanbieding, je krijgt namelijk 10 % korting op elke decoratiehanger die je bij me koopt.

Zo kost deze nu bijvoorbeeld 14,35 ipv 15,95...

.... kun je deze voor 8,05 aanschaffen ipv 8,95  ....

..... en is deze krans te koop voor 13, 45  ipv 14,95!


Schroom niet en neem eens een kijkje in de sjop, er zit vast iets voor je bij! (En morgen weer een gewoon niet-commercieel bericht, hoor. Maar een keer in de drie weken een reclamepraatje mag best, toch? Het is immers voor een goed doel...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten