maandag 8 september 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: yoga poppetje

Toen de zomer eindelijk daar was en de zomervakantie al op de stoep stond vond ik de ruimte in mijzelf en daarbuiten (voor de niet vago's: ik had meer tijd, minder werk en een iets leger hoofd) om weer iets meer met vilt te gaan doen. Er lagen nog heel wat kant en klare pakketjes voor me klaar: nieuwe cadeautjes voor de kerst, spullen voor nieuwe seizoenstakken, maar ik had zin in iets leuks voor mezelf. En daar was het pakketje dat ik wilde gaan doen: niet in de uitverkoop, niet voor een nuttig doel, maar gewoon, voor mezelf.

(hier kun je zien waar ik hem kocht)



Een yogapoppetje! Officieel hoort ie in de lotushouding te zitten, maar als ik dat deed viel ie elke keer om, dus ik heb m maar gewoon laten zitten. Hij lijkt vooral te mediteren, dus leek mijn boeddhistische altaartje de enige geschikte plek voor hem.



 En zo ziet mijn altaartje er dus vanaf nu uit:




Op maandag publiceer ik een keer in de drie weken een aan de wepsjop gerelateerd bericht. Hoe dat gaat met die wepsjop? Dat horen jullie op 29 september dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten