zaterdag 27 september 2014

vrolijke vilt verhaaltjes: kedootje voor mun moeder.

Op een van de laatste dagen van juli vierde mijn moeder haar verjaardag (haar zestigste!!) en mocht ze van mij dit pakje uitpakken.


Begint al mooi. Een cadeautje begint immers al bij de verpakking.

Eenmaal open zag het er zo uit. Het cadeau nog verstopt in vloeipapier. Het moet spannend blijven!

Het papier verwijderd was dit te zien. Zou het een tassenhanger zijn misschien?

uiteraard!

zo zie je de onderste hartjes goed.

Zo ziet ie er hangend uit.

Close up van de bovenkant.

en van de onderkant.
Mijn moeder heeft een grijze tas, dus wilde k iets dat daar bij zou passen. Ik kwam uit bij grijs, zwart en rood, maar vond dat iets te streng. Roze er bij en het had de vrolijke uitstraling waar ik naar zocht. de hanger heeft daarnaast een natuurlijk thema: onder het gehaakte bloemetje dat ik boven in  gebruikte hangt een boomhangertje en onderaan een bedeltje van een blaadje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten