maandag 22 september 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: eigen ontwerpen: tassenhanger IV

De dag erna maakte ik de laatste twee tassenhangers die ik een dag ervoor had voorbereid, in een grote tassenhanger whirlwind.


de een-na-laatste, in rood en roze, met boeddhahangertje:


de hanger in z'n geheel.

Close up van de onderkant.

Close up van de bovenkant. Lekker vrolijk, toch?

En de achterkant.

En de laatste, in roze en blauw. Met bling:

Dat is best wat bling!

Voorkant.

Achterkant.
In de gauwigheid maakte ik er nog eentje, in rood en blauw en wit. Beetje oud hollandse vibe:

Op het grootste hartje drie zelfgemaakte vilten roosjes.

voorkant

achterkant
Van alle tassenhangers die ik hier heb laten zien de afgelopen tijd heb ik er eentje voor mezelf uitgekozen. ( welke?
deze.)
De rest kun je binnenkort vinden in mijn wepsjop.

Betekent niet dat ik klaar ben. Ik ga rustig verder, de tassenhangerkoorts heeft me in zijn greep....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten