zaterdag 23 augustus 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: Eigen ontwerpen (regenboogbroche)

Net als de mooie paarse broche die ik een paar weken geleden weer terug vond was de broche die ik vandaag laat zien ook een paar maanden zoek. Of tenminste, zoek was ie niet, maar hij lag wel maanden lang ongebruikt in een la. Ik had m namelijk voor mezelf gemaakt, maar toen ie af was, bleek ie het toch niet helemaal te zijn, ik droeg 'm gewoon niet. Misschien ben ik te streng geweest in mijn oordeel? Wat vinden jullie?




En in close up:
Misschien toch niet zo onaardig?
Overigens ben ik al tijden bezig met iets nieuws. Geen viltproject, maar wel iets gerelateerds. Wat dat is? ..... Hou ik nog even geheim. Maar hou dit blog in de gaten! Over twee weken kun je de onthulling van mijn speciale project verwachten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten