woensdag 6 augustus 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: eigen ontwerp - de krans, work in progress, deel 18

Afgelopen maandag kon je de eerste verwisselbare cirkel zien voor de ring aan mijn decohanger. Welke decohanger? Deze natuurlijk!

Zo begonnen we
Toen kreeg ie deze bewoner en accessoires
Ik verplaatste daarna de bloempjes zodat het meisje een vogeltje kon vasthouden
En momenteel ziet ie er zo uit.

In deze krans komt dus een ring met verwisselbare minimalistische mandala's, geïnspireerd door de seizoenen. Die van maandag was natuurlijk de zomerse. Daarna volgden de winter (één tip voor de handige doe het zelver: probeer niet zoals ik uit kleine rondjes wit vilt ijskristallen te knippen, tenzij je masochistische neigingen hebt. Ik deed het wel. Nooit weer.) en de lente.



Aanstaande maandag kun je de vilten minimandala van de herfst hier zien. En hoe zo'n mandala eruit ziet in de ring. Ach, en omdat ik er nog geen genoeg van heb de winter- en lentemandala ook nog eens in close up



1 opmerking:

  1. Heel mooi. Ik ben benieuwd naar die van de herfst aangezien dat mijn leukste seizoen is. Liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen