maandag 11 augustus 2014

vrolijke Vilt Verhaaltjes: eigen ontwerpen- de krans, work in progress, deel 19

Had ik het vorige week in mijn blogbericht er nog over dat je geen ijskristallen (of sneeuwvlokken, iets winterigs in elk geval) moet willen knippen uit hele kleine stukjes vilt (wegens pokkewerk). Nou, inmiddels weet ik dat datzelfde geldt voor nog veel kleinere, werkelijk ieniemienie stukjes wit vilt moet willen lijmen op heel erg kleine stukjes rood vilt. Ik deed het onlangs en ik kan iedereen verzekeren: Dat. Nooit. Weer. Maar goed, het resultaat (naast het vakkundig vernielen van de eerder die dag zorgvuldig aangebrachte laklaag op mijn nagels) mag er zijn. Dames en heren, ik presenteer u: de minimalistische minimandala geïnspireerd door de herfst:





Waar die ook weer voor was? Voor in de zelfgemaakte vilten ring, die in mijn mooie wollige krans

Kun je je de reactie van meneer Dieuwkevlinder nog herinneren op deze krans? Vies vond ie m! Vies! Nou ja!


komt te hangen. Met dit

 Maakte ik dit:




 Omdat het momenteel zomer is heb ik de eerste vilten minimandala in de ring bevestigd en is dit het resultaat:



Nee, ik geef nog geen sneak peak van hoe deze mini mandala er uit ziet in de krans. Eerst voeg ik nog een allerlaatst element toe, links onderin. Wat dat is? Stay tuned folks!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten