woensdag 14 mei 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: Verjaardagcadeaus voor de jongste

Vijftien maart was het de verjaardag van mijn jongste schatje. Twee werd ze alweer. Naast een aantal gekochte cadeaus wilde ik haar ook graag iets zelfgemaakts geven. Het liefste zo'n mooie (en dure!) antroposofische Waldorf pop. Via marktplaats had ik voor niet al te veel geld heel veel poppenmaakspul gekocht. Het maken van een pop bleek echter een hele klus en met al mijn andere werkzaamheden lukte het me niet om helemaal 'from scratch'zelf een pop te maken. Ik heb dus valsgespeeld. Ik heb een pop die bij de maakspullen zat, verder afgemaakt: ledematen bevestigd, haar gebreid, gezichtje gegeven en kleertjes gemaakt. Maar zelfs al is ie niet 100% door mij gemaakt, ik heb er wel 100% van mijn liefde in gestopt!

Omdat middelste met kerst een mooie haarband gekregen had wilde ik voor jongste ook een, dus die maakt ik ook nog.

Al met al best cadeaus waar een tweejarige blij mee kan zijn. Vind ik.

De haarband, liefdevol geshowd door haar oudere zusje


En dit is ze: Lizzie, de pop van ons Lotje






Geen opmerkingen:

Een reactie posten