zaterdag 3 mei 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: eigen ontwerpen (paars bloemenhoofdjehanger)



Eind februari was mijn schoonmoeder jarig. Voor haar verjaardag kocht ik een mooi paars plantje (Campanula geloof ik) op de markt en een leuk potje van de kringloop er om heen. Toen nog een restje doorzichtige folie er omheen en een paars lintje en het zag eruit alsof het bij zo’n bloemenjuwelier vandaan kwam. (goede bloemenwinkel met pittige prijzen, je kent ze wel) Mooi, maar nog niet bijzonder genoeg. Ik was inmiddels druk bezig met figuurtjes voor de lentetak en hierdoor geïnspireerd maakte ik dit paarse bloemenomaatje. Aan het mutsje een takje met ijzerdraad er in, een tikje buigen en het paste mooi aan het paarse lintje. Leuk, toch?

Heb je al meegedaan aan mijn weggeefactie? (Kijk bij mijn bericht van 26 april voor meer info) Zo niet, doe dat dan vooral nog! De uitslag volgt volgende week zaterdag.


En die lentetak? Die zie je maandag!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten