zaterdag 10 mei 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: Uitslag van de weggeefactie en voorbereiden op de fair

Vandaag dan eindelijk de uitslag van de weggeefactie. Deze leuke hanger


is voor (tromgeroffel...) mijn lieve zusje omdat zij een van de maar liefst twee kandidaten was en dit een leuk gebaar is voor het feit dat ze binnenkort komt oppassen als hubbie en ik een weekend weg gaan (als alles gezondheidswege goed gaat natuurlijk. Blijft altijd afwachten, maar daar ben ik aan gewend) Gefillisietird!
Heel veel plezier ermee!!!

Voor de rest ben ik druk bezig met het voorbereiden op de fair in Roderwolde op 25 mei aanstaande. Ik maak niet veel nieuwe dingen meer momenteel (daarover volgende week meer) maar ben wel naar mijn prijzen aan het kijken, prijskaartjes aan mijn spullen aan het hangen, bekijken wat ik allemaal mee ga nemen en hoe ik alles neer moet zetten. Heeft iemand nog tips voor me? Wat zouden jullie bijvoorbeeld leuk vinden om te zien op een landelijke duurzame fair? Oh, en wat ik ook doe, is pakketjes samenstellen zodat mensen zelf thuis aan de slag kunnen. Ik heb een paar ideeën hiervoor, ik ga namelijk ook workshops geven op deze fair (als alles goed gaat) Noem eens iets, wat zouden jullie leuk vinden om te maken? Of heb je twee linkerhanden?

1 opmerking:

  1. Volgens mij vinden veel mensen het leuk om iets voor een baby te maken, slofjes of een mutsje of haarbandje.. of een zo´n haarspeldje met een gezichtje voor een wat ouder kindje die jij zelf ook maakt.. groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen