woensdag 28 mei 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: eigen ontwerpen- de krans, work in progress, part 2

Wat ik ga doen met de krans ga ik geheim houden heb ik besloten. Wat ik wel ga doen is telkens een tipje van de sluier oplichten door af en toe een foto te plaatsen van waar ik mee bezig ben. Zo kunnen jullie het ontstaan van mijn krans op de voet volgen, in verschillende stadia. Nou, is dat leuk, of niet?!

Even ter opfrissing van het geheugen, hier de prachtige krans die ik voor 2,50 op de kop tikte en die zo ruw werd afgewezen door mijn voor de rest zeer liefdevolle wederhelft:

Afgewezen of niet, hij blijft mijn favoriet. (da's mijn poëtische inslag, dat snap je)
En dit is wat er als eerste ontstond na een half uurtje knutselen op een luie zondagmiddag:
In close up.

Even met mijn hand erbij, ter illustratie van de grootte.


Hebben jullie al een idee wat het gaat worden? Wordt vervolgd, volgende week woensdag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten