woensdag 7 mei 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: eigen ontwerpen (krokusmeisje)



Soms is het jammer dat ik dit blog zo schrijf dat ik pas een tijdje nadat ik iets gemaakt heb een foto en berichtje plaats. Want ik was zelf al helemaal in lente sferen, terwijl ik nog steeds winterzaken op mijn blog zette. Dit is het eerste dat ik, na de pakketjes waar ik de lentetak van inrichtte, zelf ontwierp. Nou ja, zelf.. Het is natuurlijk een eigen versie van een bloemenmeisje, zoals ik het narcis en hazelaarvrouwtje uit een pakket van Amarant maakte. Maar de krokus die ze vast houdt, die heb ik helemaal zelf bedacht. Er zijn 2 of 3 krokusjes voor gesneuveld, omdat ik goed wilde bekijken hoe zo’n bloemetje er uit ziet, de verhoudingen en dergelijke. En dit was dus het resultaat!

Hier staat ze in haar stolp, overgenomen van het anemoonmeisje die een lente - en zomerslaap houdt


Ok, de krokus is niet helemaal perfect, maar hij lijkt wel, toch? Van binnen heeft ie een goed gelijkende stamper en meeldraden, maar dat zie je op de foto en van veraf dan weer niet. Oh well.

1 opmerking:

  1. Heel mooi en ook in de juiste kleur. Ik kan volgens mij wel de rode stamper zien. Liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen