maandag 24 november 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: Stropdasrok

In de categorie naaimachineklusjes nu een nonviltvariant. Zo aan het einde van de vakantie pimpte ik mijn nieuwe agenda, creƫerde manlief een nieuwe werkkoffer en maakte ik een nieuwe haarband en een nieuwe rok. Allemaal om het nieuwe school (=werk) jaar goed mee te beginnen.

Die haarband zag je hier:


Die werkkoffer was deze:


De agenda laat ik volgende keer zien, maar hier presenteer ik met gepaste trots mijn nieuwe stropdasrok:




Dit is 'm. De stropdasrok. Voorkant.

Zij/Achterkant.

en de achterkant. Waarom ik die hand op mijn rug deed? Ik weet het niet. Mislukte poging tot een fototmodelpose? Dat zal het zijn.
Met excuses voor mijn papa, die ze allemaal voor me strikte, waarna ik besloot toch ongestrikte dassen te willen gebruiken en al zijn werk weer teniet deed. Sorry papa! Maar bedankt voor alle moeite!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten