zaterdag 1 november 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: Kraamcadeau

Toen ik hoorde dat een vriend van mij met zijn vriendin een baby verwachtte wist ik meteen dat ik een kraamcadeautje wilde maken. Ik had al eerder vlinders gemaakt, en een hartjeshanger, en deze wilde ik combineren. Maar ik wilde niet wachten tot de geboorte voor ik hem ging maken, om hem dan te kunnen 'customizen' voor een jongen danwel meisje. Dus besloot ik me te laten inspireren door de vrolijke kleuren van het jaargetijde waarin dit kindje ter wereld zou komen: de zomer. Stralend blauw als de lucht, heldergroen als het gras en de blaadjes, felroze, oranje en geel ( en een tikje lila) als de bloemen. Geschikt voor zowel een nieuw mensenmeisje, als mensenjongetje.

Dit is de vlinder, van de bovenkant en onderkant,




En dit is m in zijn geheel. Met natuurlijk vrolijke, zacht tingelende belletjes aan de onderkant.



Lastig om een foto van te maken, terwijl ie heen en weer beweegt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten