maandag 10 november 2014

drieWekelijkse Wepsjop Wetenswaardigheden: nieuwe aanbiedingen!

Deed ik vorige keer alle volwassenkleren in de aanbieding, deze keer verkoop ik (tot en met 30 november aanstaande) alle kinderkleren met korting. En laat ik eens niet kinderachtig doen en er 25% van maken. De prijzen zijn altijd al behoorlijk laag, maar met zoveel korting kun je het niet laten liggen, zeg nou zelf.

Jurkje, normaal 4,95 , nu 3,75

Shirt normaal 5,95  nu 4,50

Romper orianne, normaal al maar 2,95, nu voor slechts 2,20

Truitje normaal, 4,95, nu 3,75.
Welke kinderschoen wordt er straks gevuld met een Sintcadeautje uit Dieuwkevlinder's wepsjop? Voor je het weet is het weer die tijd van het jaar...

Verder, vanaf deze week heb ik de rest van de ringen

Deze bijvoorbeeld

nieuw in de wepsjop, en twee nieuwe tassenhangers.

Zo schattig als deze had ik nog niet eerder.
 Neem dus vooral een kijkje in mijn sjop!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten