zaterdag 8 november 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: Bloem om pols

Omdat de bloemen die ik geleerd had te maken, dat laatste weekend van de vakantie, behoorlijk makkelijk te maken waren en snel bovendien maakte ik nog een heleboel andere bloemen, voor verschillende doeleinden.

Zo was ik eerst van plan om op mijn werkkoffer twee bloemen te bevestigen. Maar eigenlijk was een bloem ook wel genoeg. En de tweede bloem vond ik zo mooi (mijn favoriete kleur paars als hart, donkergrijs als binnenste bloemblaadjes en zachtgrijze buitenste bloemblaadjes. Soms zie je ineens hoe subtiel mooi, of mooi subtiel grijs kan zijn.) dat ik er iets anders mee wou.

Dus maakte ik er een armband van! Een vilten bloemcorsage als armband, het plaatje van vandaag:


Ik kan er niks aan doen, maar dit vind ik dus mooi. Wie meer? Wat denken jullie ervan, moet ik ook maar zoiets maken voor in mijn wepsjop, of ben ik de enige die met een vilten bloem aan mijn pols wil lopen? Let me no wot joe sink, minsken!

1 opmerking:

  1. Een kleinere bloem zou ik persoonlijk mooier vinden en het hangt er ook vanaf hoe makkelijk het om en weer af gaat of ik het zou dragen of niet.

    BeantwoordenVerwijderen