maandag 3 november 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: Bloemenkrans mezelf

Het laatste weekend voordat ik moest beginnen met voorbereiden op mijn werk, de een na laatste week van de vakantie, nam ik van de gelegenheid gebruik om nog een keer stevig bezig te gaan en ik ging los met dit ontwerp.

Het bleek zo leuk en makkelijk te doen dat ik in een moeite door van alles maakte. Voornamelijk voor mezelf, maar ook een paar dingen voor de wepsjop. Vandaag laat ik als eerste de bloemenkrans haarband zien die ik voor mezelf maakte. Ik wilde al heel lang zoiets hebben, en eindelijk kwam ik er aan toe. 

En het resultaat mag er best zijn, al zeg ik het zelf. (En alle credit gaat naar de ontwerpster van deze margriet/madeliefbloemen, ik voerde alleen maar uit)


De voorkant

De ene zijkant

En de andere zijkant
Trotse maakster en uw eigen viltblogster.

Volgende keer meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten