zaterdag 15 november 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: Bloemenkrans wepsjop

De bloempotten waren niet het enige dat ik maakte voor de verkoop. Ik maakte ook nog een bloemenkrans. Niet met 7 bloemen zoals die van mezelf (deze weet je nog wel:

)

Maar met vijf bloemen op geel elastiek, passend bij de bloemharten. Let bij de foto's in tweede instantie ook eens op het prachtige model (da's nou mijn oudste, bijna veertien!)

Achterkant met lintjes, zoals dat hoort bij een bloemenkrans

Ene zijkant

Andere zijkant.

En de bloemenkrans van de voorkant.

In close up prachtige groene ogen... ik bedoel: bloemenkrans!


Deze kun je over een week of twee in de wepsjop vinden voor 5,95. Dan ook weer een nieuwe aanbieding. (Dus als je nog kinderkleren uit de niet-vilt-wepsjop wilt kopen, moet je er snel bij zijn!)
Aanstaande maandag moet je het weer zonder blogbericht van mij doen, maar die van woensdag is extra leuk, dus dat maakt het wel weer een beetje goed, toch?

Voor nu: Have a nice weekend everyone!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten