maandag 23 juni 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: eigen ontwerpen (bloemenfestijn! deel 2)

Zoals ik al eerder schreef maakt ik in het pinksterweekend ineens allemaal ontwerpen met mijn geliefde bloemetjes. Zo maakte ik voor het eerst twee haarspeldjes met deze soort bloemen. Een in warme tinten en een in koele tinten:




Daarnaast maakte ik opnieuw een sleutelhanger. Zowel de haarspeldjes als de sleutelhanger gingen voor 1.95 de verkoop in.

Hier had ik er nog geen hanger aan bevestigd, maar je snapt het idee.


Mijn schoonzus vroeg mij of ik bereid was voor haar een roosje te maken in blauwe tinten. Uiteraard! Toen deze af was vond ik die ook zo leuk dat ik er voor mijzelf eentje maakte:



en nog een voor de verkoop.


Toch vind ik die roosjes ook best iets hebben.
Al met al best wat gemaakt dus in ruim een dag. Ik maakte nog meer, dit kun je volgende week maandag hier bekijken! Aankomende woensdag een nieuw deel van het krans-work-in-progress-vervolgverhaal en op zaterdag de onthulling van de zomertak. Voor nu iedereen alvast een fijne week!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten