maandag 9 juni 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: de kunstmarkt

Nog vijf dagen en het is tijd voor mijn tweede markt dit jaar. Lekker dicht bij de deur, in mijn eigen woonplaats. Dit keer geen duurzame fair, maar een kunstmarkt. Betekent dat er geen duurzaam minded publiek op af komt, maar de "gewone Rodenaar" Dat is voor mij een nadeel denk ik, omdat deze minder heeft met hergebruik en wat ik maak ziet als gewoon tweedehands kleren met wat frutsels ( wat het natuurlijk ook zijn, maar er zit ook er een diepere gedachte achter. Ik schat zo in dat de mensen hier daar niet zo veel mee hebben) Ik hoop dat mijn vilten hebbedingetjes wat beter scoren bij deze halve Groningse Noord Drenten. Maar misschien zit ik wel helemaal fout met mijn aannames en loopt het als een tierelier, laten we het hopen.

Ik ga in elk geval samen met mijn man, en mijn lieve vader komt op de kleintjes passen, dus zie ik die ook weer even (hij blijft lekker twee dagen logeren, wat zowel de meisjes als ik erg leuk vinden, ik ben dol op mijn papa!) Omdat ik het erg druk heb en prioriteiten even anders liggen maak ik er geen nieuwe vilten dingen bij, ik zal het moeten doen met mijn (gelukkig nog zeer ruime) voorraad. Dus vandaag geen nieuwe fotootjes, daarvoor moet je wachten tot woensdag. Dan een nieuw deel van mijn vervolgverhaal over een ontwerp in wording. Tot die tijd wens ik iedereen een hele fijne week toe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten