woensdag 11 juni 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: de krans - work in progress, deel 4

Vorige woensdagen hebben jullie kunnen lezen over mijn krans



en mijn poging daar een nog mooier werkstuk van te maken. Zo maakte ik dit



en kon je vorige week zien hoe deze veranderde in dit









Nadat dit hoofdje een paar dagen in huis had rond gezworven en de kinderen (lees:jongste) er mee wilde gaan spelen was het tijd voor de volgende fase. Met twee chenille draden maakte ik een lijfje, bevestigde daar het hoofdje aan en omwikkelde het ijzeren geraamte met lontwol die ik over had van het narcismeisje. Na een klein half uurtje knutselen, tussen het zieken verzorgen in (oudste was ziek, manlief had erge migraine en jongste had geen zin om te slapen) kon ik dit op de foto zetten.



Alweer een heel anders gezicht, toch? En wat ik hierna deed? Dat zie je volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten