maandag 16 juni 2014

Vrolijke Non Vilt Verhaaltjes: Eigen ontwerpen: kop en schotel kaarsen

Ik had jullie meer bloemenfestijn ontwerpen beloofd en die volgen ook, maar niet vandaag. Vandaag wel een vrolijk non viltverhaaltje. Namelijk een paar fotootjes van een paar eigen ontwerpen die ik samen met mijn bijzonder liefhebbende echtgenoot maakte, waarin helemaal geen enkel stukje vilt te vinden. Wat we maakten waren kaarsen. In kop en schotels. Deze waren afgelopen zaterdag ook bij mij te koop tijdens de kunstmarkt, voor 2.50. Het leek me een leuk idee, het bleek echter Super Leuk om er mee bezig te zijn!

Drie uur later, na een gehele ochtend buiten mijn toverkunstjes doen op ons campinggasstel, was dit het resultaat:

He, verdikke, wat jammer dat het zo'n donkere foto is geworden. Ze zien er heel vrolijk uit. Echt!

Kopje koffie anyone?
Goed kijken, zijn regenboogkaarsjes. Zelfgemaakt dus he? In overgebleven creme brulee dingen.

Leuk toch? Hoe ze verkochten? Dat kun je hier zaterdag lezen in mijn verslag van de kunstmarkt. En de bloemetjes die ik in het pinksterweekend maakte, die laat ik gewoon volgende maandag hier zien. Genoeg amusement dus de komende tijd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten