woensdag 25 juni 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: eigen ontwerp: de krans - work in progress, part 6

En zo gaat het verhaal over mijn krans verder. Jullie konden zien hoe dit

veranderde in dit
en hoe ik hier een lijfje aan maakte
Vorige week kon je zien hoe het popje rustig aan het chillen was met haar nieuwe handjes en voetjes
En deze week kun je het begin meemaken van hoe ik haar (ja, want het word een meisje, dat kan ik al wel verklappen) langzaam in de kleren zet. Als eerste krijgt ze broekspijpen en mouwen aan. Nee, geen broek, en geen trui, dat is niet nodig. Er komt namelijk nog van alles over heen en dan zou het alleen maar vilt kosten die je nooit meer terug ziet en het zou er dikker uit zien dan de bedoeling is. Na deze eerste bedekking is dit hoe ze er uit ziet:
En ze blijft een relaxt typje, zoveel is mij nu al duidelijk!
Volgende week kun je niet op woensdag, maar al op maandag haar hele outfit bewonderen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten