zaterdag 14 juni 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: eigen ontwerpen (bloemenfestijn!)


Vandaag is de kunstmarkt in mijn hoomtoun. Vorige week zondag kreeg ik ineens de kans, tijdens een bezoek aan mijn schoonfamilie, om een hele middag bezig te gaan met viltfreubeltjes, zodat ik maar liefst 7 nieuwe ontwerpen in een middag bij elkaar wist te toveren. Allemaal vandaag live te zien als je op de kunstmarkt langs komt! Vandaag laat ik er op dit blog twee zien, maandag volgen er meer.

Ik had zin om bloemen te maken: veel bloemen. Dus dat deed ik. De dag ervoor had ik voor 1.25 een waxinelichtjehouder gekocht. Een van de bloemetjes bevestigde ik hieraan et voila: voor 3.95 gaat deze in de aanbieding:

Daarnaast had ik (ook de dag ervoor) allemaal kaarsen gemaakt. Waaronder een klein oranje kaarsje in een miniatuurjampotje. Alleen was de sticker die er op had gezeten nogal storend nog steeds aanwezig. Dus maakte ik een groen jasje voor er om heen, met bijpassend bloemetje. Deze kost 2 euro 95.

Maandag meer! Verslag van de kunstmarkt van vandaag zal ook spoedig volgen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten