woensdag 18 juni 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: eigen ontwerp: de krans - work in progress part 5

In de serie de krans - werk in uitvoering dit keer deel 5. Jullie hebben kunnen zien hoe dit


veranderde in dit








en hoe dit vrolijke koppie vorige week voorzien werd van een lijfje


De volgende stap was natuurlijk: fatsoenlijke handjes en voetjes. Nou dit zijn ze!



Volgens mij is ze er wel blij mee. Maar het blijft natuurlijk wel wat kaal, met alleen die lontwol aan d'r lijfje. Dus er moeten kleren aangetrokken gaan worden. Wat zouden jullie haar aantrekken? Een jurk zoals ik normaal doe, of zal ik voor de moderne variant gaan en er een broekje van maken? Of terug naar de jaren 80 met een tuinbroekje? En in welke kleuren? Het blauwe en groene uit de krans terug laten komen of een ander kleurtje? Ik hoor graag wat jullie zouden doen. Waar ik voor koos kun je volgende week lezen.

1 opmerking: