zaterdag 7 juni 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: eigen ontwerpen: mijn ketting

Hoe het komt weet ik niet, maar ik maak op de een of andere manier altijd makkelijker iets om te verkopen of weg te geven dan dat ik iets voor mezelf maak. De keren dat ik dat wel doe gebeurt het vaak dat ik iets voor mezelf wilde maken, mar dat het resultaat dan net niet is wat ik graag wilde, zodat ik het uiteindelijk toch in de verkoopbak doe, of aan iemand cadeau geef.

Na de duurzame fair eind mei vond ik dat het wel weer tijd was om eindelijk weer eens iets te maken voor little old me. Ik had bij de kringloopwinkel een ketting gevonden van (room)witte vilten kralen. Ik vond de ketting eigenlijk te mooi om zelf te houden (stom he? Dat heb ik soms. Behalve bij het verdelen van taart. Dan heb ik weer de neiging om mezelf het grootste stuk te geven. Zo heeft iedereen zijn eigenaardigheden) maar ik doe het toch maar geloof ik. Om de ketting helemaal eigen te maken heb ik een kleine gerbera- achtige bloem toegevoegd in allerlei koele kleuren, met een enkel warm accent erbij. Dit is 'm. Heb ik weer een excuus om bij de kringloop een nieuw shirtje te zoeken dat bij mijn ketting past!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten