zaterdag 13 december 2014

Vrolijke vilt verhaaltjes: Herfstvakantieklusjes: bloemenringen

In de herfstvakantie had ik weer even wat meer tijd om wat klusjes te doen die ik daarvoor niet had gedaan. Als eerste waren daar de bloemen die ik maakte tijdens het romantische uitje met manlief, begin september. Die moesten ringen worden. En  dat werden ze!


Deze is voor de verkoop. Net zoals de andere ringen 5,95, binnenkort te vinden in de wepsjop.

in close up.

Dit is een roosmodelletje, ook voor de verkoop.

Rood/paars sprookjesvilt als basis, dan aquablauw en sprookjesvilt vuur bovenop, afgemaakt met blauw/paarse parelmoerglanskraaltjes. Let vooral niet op de prachtige nageltjes (ahum) van mijn vaste model slash oudste dochter. Het gaat dus om de ring!


Deze ring maakte ik als cadeautje voor mijn zus. Een paarse vilten roos als ring. Met verrassing!

In close up zie je de bloem nog beter. En die verrassing?

Tada!

Dit roosje hield ik voor mezelf.

Officieel 'mag' ik geen warme kleuren meer, maar verstopt tussen koel groen en met koelpaars kan het best. Vind ik.

Deze mooie bloem zat eerst op mijn koffer. Maar na een paar weken werken vond ik dat ie toch m,ooier was als ring. Aldus geschiedde.

En deze is dus ook voor Bassie, dat snap je.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten