woensdag 24 december 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: opbergbakje van vilt.

Er zijn op internet zoveel leuke gratis patronen verkrijgbaar dat ik daar bijzonder graag gebruik van maak (en verander naar eigen inzicht, want zo ben ik ook wel weer.)

Het volgende bakje maakte ik eigenlijk om met kerst aan iemand cadeau te geven. Normaal weet ik meteen voor wie en past het cadeau bij diegene voor wie ik het maak. Of ik maak iets en terwijl ik het maak weet ik ineens voor wie het wordt. Maar bij dit cadeau had ik geen idee. En toen het af was bleef dat zo. Zou die het leuk vinden? Zou zus er iets aan hebben? Zou zo het beter waarderen? Ik wist het niet.

Toen bedacht ik me ineens dat ik nog iets zocht om de ringen in op te bergen. Dus toen was het besloten. Cadeautje voor mezelf! (Ik word daar steeds beter in door de jaren heen, merk ik. Goed zo!)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten