maandag 22 december 2014

drieWekelijks Wepsjop Wetenswaardigheden: kerst en oud en nieuw aanbieding.

Vanaf vandaag 8 nieuwe vilt-bonbonringen in de wepsjop, 2 tassenhangers en een bloemenkrans. Mooie aanvullingen van het aanbod!

Met kerst en oud en nieuw in aantocht heb ik deze keer een speciale aanbieding, die niet 3 maar 4 weken geldig is. Tot en met 18 januari krijg je 20% korting op alle waxinelichtjeshouders en bloempotten in mijn wepsjop. Bovendien krijg je bij elke bestelling van 5 euro of meer een zelfgemaakt  gelukspoppetje cadeau. Alvast een fijne kerst!

Deze waxinelichtjeshouder is nu bijvoorbeeld te koop van 3,95 voor 3,15.

Deze bloempot van 4,95 is nu slechts 3,95 Mooie kerstster erin en klaar ben je!


Je kunt op 20 januari weer een nieuwe aanbieding uit mijn wepsjop verwachten! Overigens zal ik in het nieuwe jaar geen reguliere blogberichten meer op maandag posten, alleen een keer in de drie weken de aanbiedingen. Op weoensdag en zaterdag kun je nog massa's berichten verwachten, hoor, dus maak je vooral niet druk om je blogster! Het geeft me gewoon iets meer rust in een best druk bestaan. Maar het bloggen kan ik absoluut niet missen, dus voorlopig zijn jullie nog niet van me af...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten