woensdag 3 december 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes Nieuwe ringen, de tweede lichting

Voor ik met de andere metalen kraal met triskelteken er op aan de slag ging maakte ik er eentje die een middeleeuwse uitstraling heeft. Tenminste, dat vind ik. Nu sta ik er om bekend dat ik soms wat teveel fantasie heb, maar misschien kun jij het er ook in zien?

Het ridderachtige is het omhulsel, dat eigenlijk een kapje is om een kraal in te doen voor aan een hele grote ketting. Maar zet er een halve rode viltkraal in, op een basis van mosterdgeel vilt, zet het vast met wat paarsrode kraaltjes en het is een ridderring geworden. Nou ja, zoiets in elk geval.





De eerste twee ringen waren beide in koele kleuren, dat kan bijna niet anders als je zulke mooie donkergrijze kralen erin verwerkt. Voor de vierde ring gebruikte ik diezelfde grijze kralen, en de eerdergenoemde triskelkraal, maar voegde er ditmaal glanzende roze parelkralen aan toe. In combinatie met de blauwe halve viltkraal en de gemeleerde lichtroze basis is het weer een lekker snoeperige bonbonring geworden. Just the way I like it!



Zo snap je vast wel waarom ik voor deze ring viel, toch?

(En ik vind deze laatste zelfs zo leuk, dat ik m zelf hou! Ha!)

Als laatste beide ringen nogmaals in een doosje:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten