zaterdag 27 december 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: De kerstcadeaus!

De kerst is weer voorbij en dus kan ik nu weer alle zelfgemaakte cadeaus op mijn blog laten zien. Het aller-aller eerste cadeau dat ik dit jaar maakte (geloof het of niet, maar dat was in de zonneschijn van het jasje aan- jasje uit weer van midden juni!) was een cadeautje voor mijn lieve vadertje. Ik had al eens laten weten dat mijn vader houdt van theelepels. Vroeger nam hij, als we op vakantie waren in een plaatsje waar we nog niet eerder waren geweest, altijd een theelepel mee van die plaats. Later kocht ik voor hem een theelepel toen ik een dagje in Amsterdam was, of een weekend in Londen. Was ie blij mee. Ik had eerder al twee theelepels gemaakt met meisjeshoofden.

(kijk deze
,uiteraard verkrijgbaar in de wepsjop)

Erg leuk, maar alleen decoratief te gebruiken, want niet heel praktisch. Voor mijn papa maakte ik nu een theelepel met daarop de kleinste vlinder die ik ooit maakte.

Deze:
Je kun het niet zien misschien, maar de vlinder bestaat uit twee lagen, daartussen vulling en een klein stukje pijpenrager, zodat de vleugels mooi blijven staan.


Leuk, en praktisch, want je kunt hem gewoon gebruiken, en (voorzichtig) afwassen door de waterbestendige textiellijm. Niet in de vaatwasser doen, maar die heeft mijn vader niet, dus dat scheelt.

De komende tijd meer kerstcadeaus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten