woensdag 2 april 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: eigen ontwerpen voor de verkoop (de broches en haarbanden)



Zoals vorige keer beloofd: hier de broches, en twee haarbanden. Deze zijn net als de haarspeldjes en de elastiekjes (grotendeels) gemaakt van restmateriaal. De haarbanden zijn gemaakt van tweedehands haarbanden en vilten restjes.

Ook hier heb ik met natte vingerwerk een prijs proberen te bepalen. Ik ga ze verkopen op een duurzame fair hier in de buurt en de kunstmarkt in mijn eigen dorp. Wat dachten jullie van 2 euro 50 voor de grijs blauwe puntige bloembroche, 2,95 voor de grijs-blauw- roze (meer vilt en iets meer werk) en 3,95 voor de broche met het gezichtje? Gezichtjes maken kost wat meer tijd, en het materiaal hiervoor is gekocht en heb ik dus extra kosten aan.



De haarband met de gerbera- achtige bloem wilde ik voor 3.95 aanbieden, de twee haarbanden met een gezichtje voor 4.95.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten