woensdag 9 april 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: eigen ontwerpen (de grote decohangers)



Bij het werken aan de hangers maakte ik soms zoiets leuks, dat ik ze eigenlijk niet meer wilde verkopen. Deze twee hangers, de eerste twee wat grotere, waren er zulke. Ik heb ze nog niet geprijsd, en niet weggelegd bij mijn marktspullen, maar ik houd ze apart. Binnenkort maak ik van beide een exacte replica (voor zover ik aan exacte replica’s doe) en dan kies ik van beide versies eentje die in ons eigen huis komt te hangen, en eentje die wel op een markt komt. Waarom ik ze zo leuk vond? Voor mij hebben ze beide een karaktertje. Oordeel zelf… Oh en suggesties over wat ik hiervoor zou kunnen vragen?

Weer met sproetjes, blijft leuk...
En het blonde meisje.

in close up

Geen opmerkingen:

Een reactie posten