maandag 14 april 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: eigen ontwerpen voor de verkoop (de kabouterkransen)



Op een grote krans van stro (Ik hartje kringloopwinkels!) maakte ik deze bonte verzameling blauwe kabouters, en natuurlijk de onvermijdelijke bloem. Ik ben dol op ton-sur-ton dus in een ander, warm kleurthema wat meer kabouters, in een kleinere krans. 

Ik merkte na deze experimentjes wel dat ik niet prettig vond zoveel met textiellijm te moeten werken. Liever dus geen houten kralen meer (of niet zoveel) Ook vond ik de kabouters minder leuk om te maken dan de poppetjes. Ik denk dus dat het voorlopig bij deze twee blijft. Of het moet stormlopen bij de markten, dan kan ik er altijd nog over denken er meer te maken. Wat vinden jullie leuker, de bloemenmeisjes, of deze kabouters?

Les gnomes rouges ....

.... et bleu!

3 opmerkingen: