zaterdag 19 juli 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: Eigen ontwerpen (vlinderfestijn!)

En toen kwam het moment dat ik weer eens ruimte had om zomaar iets te maken voor mezelf. Ik had zin in iets vrolijks, van al het mooie vilt dat ik gekocht had voor workshops op mijn werk (die niet doorgingen omdat de jeugd geen zin had in vilten dingen maken. De ondankbare puppies!) Ik wilde een vlinder maken en ging vrolijk en enthousiast aan het werk. Iets te enthousiast, want op de manier waarop ik m maakte bleek het een vlinder te worden van zo'n vier lagen dik. Een nogal onnatuurlijke chubby mofo dus. (wie zegt dat ik de jeugd van tegenwoordig niet meer volg? Tsjek mijn slang, ouwe!) De oplossing voor het probleem lag nogal voor de hand: het werden er twee! Loste ook direct mijn tweede luxeprobleem op. Ik wilde namelijk de vlinder of als broche of in mijn haar dragen, nou dat kan nu dus beide tegelijkertijd!

Wat hier aan de hand was? Nou de zon scheen al net zo enthousiast als ik bezig was geweest en dus moest ik lachen en tegelijkertijd tegen de zon in kijken. Resultaat: rare kop. Oh well.

Vlinder 1 (mijn favoriet)

En deze vind De Man het leukst. Weet je dat ook weer.

1 opmerking:

  1. Ik ben het eens met je man. De kleuren spreken mij meer aan. Liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen