maandag 28 juli 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: eigen ontwerp - de krans, work in progress, deel 15

We zijn nog lang niet klaar natuurlijk! Vorige week woensdag zag je hoe de hanger en zijn bewoners er nu uit zien



Ineens kreeg ik het op mijn heupen. Op mijn laatste vrije middag in een rij van vier waarin ik heerlijk relaxt rond had gekeuteld bedacht ik mij, een uurtje voor de jongste uit bed moest en ik zou moeten gaan koken, precies wat ik nog in de hanger wilde hebben en hoe. In een uurtje adhd- imitatie maakte ik eerst deze rotzooi.



Een oplettend mens ziet hier al de contouren van wat er gaat ontstaan. Hier heb ik alle losse delen bij elkaar gelegd. Wat wordt dit nou, Dieuwke? Een vlinder?




Een vlinder!



Hoe die er uit ziet als ie helemaal aan en in elkaar zit? Zie je woensdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten