woensdag 9 juli 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: Eigen ontwerpen - de krans, work in progress, deel 10

Afgelopen maandag kon je zien hoe mijn meisje steeds mooiere kleertjes aan kreeg.

En toch was ik niet tevreden, ze was gewoon nog niet helemaal al. Toen kwam ik mooie glanzende stof tegen, ooit bewaard door mijn lieve schoonmoeder, en begin van het jaar belandde het bij mij. dat moest er nog bij. Dus werkte ik het af met een mooi glanzend groen lintje en kreeg ze een prachtige doorzichtige cape:


Van de achterkant ziet ie er zo uit


En dit is m in close up.

Nog niet genoeg foto's voor vandaag, want de dag nadat ik dit alles maakte kwam ik de woonkamer in en daar lag ze, languit te chillen, tegen een kunstobject van mijn man!

I kid you not, zo vond ik haar.


Volgende week: welke attributen krijgt ze om vast te houden? Zouden het weer bloemen zijn of verzint Dieuwkevlinder eens iets nieuws? Als je dat wilt weten, kijk dan volgende week maandag weer...(moet ik vaker doen, dit soort cliffhangers)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten