zaterdag 28 maart 2015

Vrolijke Creepy verhaaltjes: Miss Franka St. Ine

Ok, hoe is dit ontstaan?
Mijn man, zoals de oplettende lezer wel weet een begenadigde kunstenaar, maakt bij zijn objecten altijd mannetjes, bij zijn grote objecten gebruikt hij hiervoor vaak poppen. (kijk maar eens op junkart.me of derekscholte.nl) Voor een recent project gebruikte hij alleen de ledematen van een pop en bleef haar hoofd en het bovenste deel van haar romp over. Dit gaf mij freakerige inspiratie...

Van een teddybeer uit de kringloop gebruikte ik de romp, twee pootjes en een oortje. Van een ander knuffelbeest gebruikte ik het bovenpootje en van een andere teddybeer mocht ik heel liefdevol een onderpootje amputeren en gebruiken. hiermee creĆ«erde ik een popbeer. Ik bracht ook nog chirurgisch een muziekdoodje in, paste een onderpootje aan, versierde haar koppie, gaf haar een paar vilten bloemetjes en gaf haar als finishing tutsj een mooi roze lint. Et voila, hier is ze, met trots presenteer ik Miss Franka St. ine. 








Haar motto is overigens : ' always be thankful'. Wat vinden jullie van haar? Creepy? Schattig? Of creepy en schattig?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten