zaterdag 31 januari 2015

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: kerstvogel numero uno

Voor deze kerst maakte ik voor mijn vader een koolmeesje van vilt. Een hele tijd geleden bestelde ik bij Nielsholgerson.nl een vogelpatronenboekje van Vrolijke Vilt Vriendjes (hee, zou dat me geinspireerd hebben tot de titels op dit viltblog? :-) )

Eigenlijk wilde ik voor mijn vader en mijn broer graag een kievit maken. Maar die zat er niet in het pakket. Mijn broer is van het innemen, daarom voor hem een pimpelmeesje (nee geintje, hoor. Geheel toevallig bleek hij pimpelmeesjes leuk te vinden) Op basis van de kleuren vilt die ik in voorraad had maakte ik voor mijn vader vervolgens een koolmeesje.

Deze dus:




Wat een werk! Maar het resultaat mag er best zijn, toch?

Vanwege grote drukte zal ik niet langer op woensdag en zaterdag schrijven, maar beperk ik me tot elke zaterdag een berichtje. Daarnaast een keer in de vier weken een wepsjopaanbieding op woensdag, zoals ik een kleine twee weken al aankondigde.

Waarom al die drukte? Nou ja, werk, gezin, kinderen, bijles natuurlijk, net als altijd. Maar het schrijven van mijn nieuwe boek neemt zoveel tijd en aandacht in beslag dat ik niet anders kan dan downsizen. Welk boek? Oh, gewoon, deze: klaar voor de liefde

Volgende week meer vreemde... eh vilten vogels!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten