woensdag 22 oktober 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: vakantietassenhanger 2 en 3

Ook tijdens ons verblijf op de camping maakte ik nog de volgende twee tassenhangers. De eerste noem ik pretty in pink.




Mooie Engelse broccante uitstraling vind ik. Bij het maken moest ik aan een van mijn nichten denken, volgens mij net iets wat zij leuk zou vinden. Ik zal het haar eens vragen. Het strikje aan de bovenkant komt van een speldje dat in de kruidvat los in een mand lag en ik voor 30 cent mocht kopen. Het hartjesmedaillon vond ik in de kringloop en het leuke is dat ie ook nog echt open kan, om een foto in te doen. Ik hou van dat soort verborgen verrassingen.

En na al die kleurige, uitbundige tassenhangers werd het ook wel eens tijd voor iets rustigers, iets ingetogeners. Dat werd deze:



Bovenaan een mooie hanger van een Fatimahandje, die bescherming biedt.

Volgende keer de laatste ringen die ik maakte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten