zaterdag 18 oktober 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: Ringen V

Vandaag even een kort bericht, met foto van een ring. Ik heb nu bijna alle ringen gehad die ik in de vakantie heb gemaakt, dus zal niet lang meer duren voor ze in de wepsjop staan. Voor hoeveel ze te koop komen te staan? Ik dacht aan 5,95. Geen rare prijs toch?

The ring of the day:

dit is dus opnieuw een van mijn favorieten. Het is dat deze pastelkeurtjes niet bij mij staan, anders had ik deze ook voor mezelf gehouden. De basis is een lichtblauwe halve vilten kraal op een ondergrond van zachtroze vilt.

Versierd met drie driehoekjes mintgroenvilt, en heel zachtroze glazen kraaltjes, met als kersje op de taart een lichtpaars zijden bloemetje. En over kersje op de taart gesproken, deze vind ik dus echt net een cupcake, of mini taartje: het zijdn roosje, net een suikerdecoratie.

om op te eten!

Trots op wat ik gemaakt heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten