zaterdag 4 oktober 2014

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: Ringen I

In de zomervakantie deed ik iets wat ik al heel lang van plan was: ik maakte viltringen. Niet mijn eigen ontwerp, ik vond ze hier namelijk, maar hoewel ik de eerste nog maakte naar het plaatje van de bedenkster liet ik al snel mijn eigen ideeën er op los.

We gingen even een weekje weg en op dag drie maakte ik twee ringen.

Deze:
Aan de hand van mijn lieftallige assistente (de oudste), van bovenaf gezien.

Van de zijkant

en in close up.


en deze:

Bijschrift toevoegen




Ze heten vilten bonbonringen, omdat ze wel iets van een bonbon hebben. Of een cupcake.

Gezellig in een doosje.


De eerste, lichtblauwe ring houd ik voor mezelf (een meisje mag zichzelf af en toe verwennen niet waar?) de andere ring kun je over een tijdje in de wepsjop verwachten.

En natuurlijk volgden er meer ringen! Daarover een volgende keer meer. Die volgende keer is trouwens niet aanstaande maandag, dan neem ik weer een blog ATV dag, maar aanstaande woensdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten