woensdag 21 januari 2015

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: tassenhangeropdracht

Van een goede vriendin kreeg ik de opdracht om voor haar een mooie tassenhanger te maken. Haar lievelingskleuren zijn zwart en grijs, en aqua blauw is ook behoorlijk favoriet. Nu ken ik haar een beetje en ik maakte drie tassenhangers met allerlei elementen waarvan ik wist (of althans vermoedde) dat zij ze leuk zou vinden. Zo maakte ik als eerste deze:



Als tweede maakte ik deze:






En tot slot maakte ik deze:





Mijn vermoeden was dat ze de middelste het leukst zou vinden. En dat klopte! Dus de bovenste en onderste zijn binnenkort te koop in de wepsjop (of nu al als je wilt; laat vooral een reactie achter!)

Het was de eerste keer dat ik zwart gebruikte bij het maken van een tassenhanger. Maar het beviel wel, dus maakte ik er nog een paar. Welke? Dat zie je de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten