woensdag 7 januari 2015

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: de kerstcadeaus. (hartjes)

Maanden geleden maakte ik een hartjeshanger, een soort mobile-achtig iets voor de duurzame fair en kunstmarkt. Maar deze werd (kun je je het voorstellen? ;) ) niet verkocht.  En eigenlijk vond ik de zoete, koele kleurtjes zo leuk dat ik 'm zelf wilde houden. Maar waar moest ik 'm dan hangen? Het huis is al overvol.

Toen bedacht ik me dat het natuurlijk een waanzinnig lief kerstcadeautje zou zijn voor de oudste, voor bij haar bed. Dus werd dit

het eerste kerstcadeautje voor mijn oudste dochter.

Maar haar zes oude zusje, de middelste, moest ook nog wat natuurlijk. Dus maakte ik voor haar een nieuwe hartjesslinger. In net zulke zoete, lieve kleurtjes, alleen met een tikje roze erbij (je bent een zesjarig meisje, of je bent het niet ten slotte) En met letters erop die, als je ze goed combineerd haar naam vormen. Mevrouw zit immers in groep 3, dus een beetje lezen draait ze haar hand niet voor om (hoewel ze haar eigen naam al vanaf groep 1 kan lezen en schrijven.) Dit werd uiteindelijk het resultaat:



Beide hangers hangen inmiddels boven het bed van de betreffende dames! Volgende keer nog een kerstcadeautje voor de middelste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten